התקנת פנל פולימרי

התקנת פנל פולימרי

פנל פולימרי

הפנל הפולימרי מתאים לרצפת פרקט או לרצפה רגילה. על מנת להנות מהיתרונות שהפנל מעניק, לא בהכרח יהיה מורך לפרק את הפנל שקיים. במאמר הבא ניתן לקרוא על היתרונות הרבים של הפנל, וכן על שלבי התקנתו על גבי כל משטח.

התקנת פנל פולימרי – יתרונות

הפנל הפולימרי מהווה תחליף לפנל הקרמי. כאשר בוחרים להתקין פנל פולימרי, נהנים מהיתרונות הבאים:

  • מראה אחיד – הפנל הפולימרי מעניק מראה ייחודי של קו רציף ואחיד. לכן, בהיבט האסתטי, הוא נעים מאוד לעין. לרוב, הפנל הפולימרי מגיע בצבע לבן, כך שהוא מעניק נראות כחלק רציף של הקיר. אך במידה ורוצים לעצב את הפנל בצבע אחר, ניתן בקלות לצבוע אותו.
  • אפשרויות עיצוב – פנל פולימרי מגיע במגוון גבהים, בטווח שנע בין 6-28 ס"מ. כך, ניתן לבחור את גובה הפנל המתאים על פי העיצוב הנדרש
  • מתאים לקיר מעוגל – במידה ויש צורך להתקין פנל בקיר עם זווית מעוגלת, הפנל הפולימרי יכול להוות פתרון אידיאלי ביותר. שכן, בניגוד לפנל קרמי, הפולימר הינו חומר די גמיש. כך שניתן להתקין את הפנל גם בזוויות מעוגלות.
  • עמידות למים – פנל פולימרי עשוי מחומר סינטטי ועמיד מפני מים. אמנם, לא מומלץ להציף את הפנל במים, אך ניתן לנקותו בעזרת מטלית לחה בלי שום חשש.
  • ניתן להדבקה על פנל קיים – ניתן להדביק את הפנל הפולימרי גם על גבי פנל קיים. זאת בניגוד לפנל קרמיקה, שעל מנת להחליפו בחדש יש צורך להסיר את הפנל הישן. הדבקת פנל פולימרי על גבי פנל קיים, עשויה לחסוך פירוק קרמיקות והחלקה של הקיר.

מחיר התקנת פנל פולימרי

עלות ההתקנה של פנל פולימרי, תלויה בכמות העבודה הנדרשת, וכן בכמות השטח אותו רוצים לכסות בפרקט.

במרבית המקרים, ככל שיהיה צורך לכסות יותר שטח, כך המחיר למטר יהיה יותר זול.  עלות התקנת  פנל פולימרי, נעה בטווח שבין 20-40 ₪ למטר, תלוי בגובה הפנל או בסוג הפנל

פנל פולימרי – שלבי התקנה

את הפנל הפולימרי ניתן להתקין על גבי משטח ריצוף רגיל, או על גבי רצפת פרקט. את הפנל מדביקים ישירות לקיר, לכן תמיד שלב התקנת הפנל יהיה כשלב אחרי התקנת פרקט או ריצוף.

על מנת שהפנל לא יתנתק מהקיר בעתיד, ההתקנה חייבת להיות מדויקת, כאשר היא כוללת כמה שלבים:

  • חיתוך הפנל – הפנל מגיע כפס באורך 2.5 מטר. על מנת לחתוך את הפנל על פי גודל החדר והפינות, ניתן להיעזר במסור חיתוך עם מסור זווית. במידה ומדובר על חדר גדול, ניתן לחבר כמה לוחות פנל באמצעות דבק.
  • מריחת חומר הדבקה איכותי וחזק בין הקיר לפנל – דבק סיליקון יכול להיות שימושיי להתקנת הפנל. כמו כן, ניתן להיעזר בחיבור הראשוני של הפנל לקיר, גם בדבק חם למניעת תזוזה.
  • העברת כבלים מאחורי הפנל – במידה וישנם כבלים, חוטי תקשורת וכדומה שרוצים להסתיר, זה הזמן להעבירם אל מאחורי הפנל.

 יו אס פרקטים  – פנל פולימרי איכותי

יו אס פרקטים הינה רשת חנויות של החברה הגדולה והידועה בארה"ב Woodcrafter ו-S&S Floor שהוקמו בשנת 1984 ולהן כבר 30 שנה ניסיון בתחום פרקטי העץ והלמינציה.

אנו פתחנו סניף בישראל מתוך המטרה – לספק ללקוחותינו את כל פתרונות החיפוי ובפרט בתחום הפרקטים – עץ, למינציה ובמבוק ובמחירים ללא תחרות. כמו כן, אצלנו תוכלו להנות מפנלים איכותיים העשויים פולימר עמיד ביותר, שישמש אתכם לאורך זמן רב.

במפעל שלנו עושים שימוש במכונות ובציוד מהמתקדם ביותר בתחום ותהליכי הייצור במפעל, בפיקוח ישראלי אמריקני, ותחת נהלים מחמירים של מכוני התקנים בישראל ובארצות הברית.

לכל שאלה או התייעצות, מוזמנים ליצור אתנו קשר:

פקס : 02-6521338

וואטסאפ שירות לקוחות 050-5820602

info@usparquet.co.il

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest